Thursday, November 8, 2012

BEDAK ARAB KOKURYU SUPER SUMMER CAKE

Assalamualaikum dan selamat sejahtera u'ollsss...!!! (ada macam masa sekolah dulu tak???)
Today just (macam dalam Oh My English plak...)  nak promote satu produk yang memang aku sendiri pakai. Bedak Arab Kokunyu. Senang jerk cara nak pakainya...just basahkan span (lembap2 gitu mcm baju lembap) dan sapukan bedak ke muka. Tak yah dah pakai apa2 krim muka or foundation bagai...kompom leh tutup jerawat2, bekas2 jerawat, bintik2 hitam, jeragat2 yang ada kt muka. Serius memang cantik dan rata.... Tak yahlah sapu banyak sangat...just sapu sikit2 dan ratakan aje. Memang jimat. Selain tuh jugak dgn memakai bedak neh boleh mengecutkan jerawat yang ada kat permukaan muka dan yang paling-paling sangat penting, kalo berpeluh memang tak melekit dan tak ada kesan pada tudung (bagi yang bertudunglah macam saya nie... ) atau lekat pada tisu. Bedak neh kalau ikut harga asal RM68 - 70. Tapi, saya jual dengan harga RM65 (50gram) aje termasuk penghantaran (pos laju lah...) dan untuk RM40 (25gram)  termasuklah pos laju... kalo by hand saya bagi lah dengan harga RM60(50 gram) dan RM35 (25gram) aje... Sesiapa yang berminat bolehlah tempah dengan saya yer...Mesti kaum-kaum hawa nak cantik dan menawankan...?
Kat bawah neh aku attachkan gambar dan kelebihan bedak neh. Aku tak bubuh lah gambar aku sebelum dan selepas pakai... segan... akukan pemalu.. Tapi, sepanjang aku gunakan bedak neh...memang menawan arrr...(hahaha...terperasan kejab :p) Tp, mmg ramai cakap muka aku rata n bekas2 jerawat hilagn sikit demi sikit... Kira ok lah! Dan utk perhatian, aku tak mark-up langsung harga...Trust me…& don’t forget to try it ok.. selagi stok masih ada :) . Marilah mencuba wahai kaum HAWA sekali... meh sini kita cantik n menawan sesama...

INI UNTUK 50 GRAM

RM 65 (TERMASUK POS)

INI UNTUK 25 GRAM 




RM45 (TERMASUK POS)


WARNA-WARNA YANG ADA... PILIHLAH... 

WARNA-WARNA YANG FAMOUS DAN MENGIKUT KULIT ORANG ASIA

TESTIMONI PENGGUNA



Nampak tak perbezaan muka para pengguna??? best kan??? meh lah cuba... mesti tak akan merungut lagi muka tak sekata biler lepas make up....

jangan malu or segan pun... sila lah sms, call, viber, whatsapp saya nie... kompom saya leh tolong anda... tolong jual kepada anda lah.. cepat order...

MAI @ COMOT - 012- 6700594 
bbm pin
2760D0B6

No comments:

Post a Comment