Friday, November 9, 2012

syukur alhamdulilah...

firstly syukur alhmadulilah dengan result UITM  yang baru dapat tadi... tak ader yang repeat... walaupun hati dan perasaan terasa macam akan ada paper yang repeat... alhamdulilah sgt2... terima kasih lah kepada suami, anak2, kedua-dua family... support mama yang paling penting... along sambung belajar nie balik sebab nak memenuhi impian mama... semoga impian mama tercapai... insya allah.. amin....(ada macam artis wat ucapan lepas dapat arwad tak???... jangan gelak... sengih aje boleh...)
lain result yang aku tunggu sebenarnya... aku tunggu result UPSR anak aku no 2... tapi yang kuar result aku plak... setahu aku kgkawan cakap 15hb... tapi nak wat macamana... dah kuar... hari nie senyum sampai leh wat roundbout... hahahahah... walaupun result aku yang kuar hati aku tetap berdedar-debar... tunggu keputusan kakak lah (anak no 2 tu lah...) mintak2 lah result dia dapat macam yang dia nak... dia beria sangat nak gi sekolah berasrama penuh atau pun MRSM... insya allah tercapai lah yer , kak... mama sentiasa doakan kebahagiaan dan kegembiraan anak2 mama... semoga anak2 mama dapat apa yang diimpikan dan menjadi manusia yang berjaya dan berguna kepada semua... insya allah... amin...


anak2 mama...
yang lelaki kanan sekali tu no 1... nama dia MUHAMMAD SYAFIQ a.k.a abang or kengkawan panggey ANELKA (pemain bola sepak abg cakap)... dah beso pun... dah tingkatan 1... tahun depan tingkatan 2 plak... tapi perangai... macam bebudak... suka mengikut kengkawan... pening jugak lah...
yang lelaki sebalah abang tu, MUHAMMAD SYABIL... baru 4 tahun tapi perggghhhhh!!!! sakit jiwa jugak dibuatnya... ada aje yang tak kena... kuat menangis... tension mama tau...banyak cakap pun yer... perasaan yang dia tu AARON AZIZ... ader ghuper ker?? hahahaha...
yang atas riba papa nyer plak... anak kesayangan papa nyer... susah nak dengar dia nie bercakap... kalo dia bercakap pun bunyi meaw kucing aje... peminat kucing... sampai kuncing kat umah nenek pun takut dengan dia kalo dia balik umah nenek dia... ganas tak??? hahahahha... nama dia NURUL SYABEELA... panggey BELLA or ADIK aje... anak manja papa nie...kalo ader papa dia... semua nyer tak kena... nak merenggek aje... keekadang naik tangan jugak mama dia biler papa dia tak nampak... hahahahah... kat adik tu lah papa dia... 
sebelah tu aku lah...hahahhaha... just a simple women behind this family...
sebelah aku tu... tu lah kakak... nama dia NURUL SYAFIQAH... panggil kakak or EIQA aje... dah besarkan... umur dia 12 tahun... orang kata sebijik rupa aku... tak tahu lah... dia nie hangin sikit... moody kekadang.. menyampah tau..

tu semua lah nyawa ku... 2 pasang yang aku dapat... alhamdulilah... mama sayang korang semua....

No comments:

Post a Comment