Monday, February 25, 2013

NAK KURUS??? NAK CANTIK X???

korang semua mesti nak kurus dan langsing kan??/ tak kiralah lelaki or pompuan pun... aku faham sebab aku pun nk kurus dan langsing n mengancam gitu... hehehehe.. tetapi keadaan sekeliling tak menyokong kita kan??? (konon nak salahkan pihak ketiga jugak... ) almaklumlah aku nie anak dah 4 so banyak lah urat-urat yang dah putus n gedebeh... tapi anak dara pun ader jugak yang dah gedebeh sebelum kawin... tapi mungkin ader faktor2 yang mempengaruhi mereka... 
dulu masa pantang anak no 1 aku guna DOLLA CANTIK... memang berkesan... sebelum mengandung pinggang aku 27 inci tapi lepas bersalin... pinggang aku terus jadi 25 inci aje... memang aku akui.. lepas bersalin anak no 1 dan anak no 2 aku berpantang mmg ketat... almaklumlah... mama sendiri yang jaga... mmg mama tu bekerja tapi dia akan pastikan aku nie makam ubat yang disediakan... korang bayangkan lah... (baca tau jadual aku nie... jadual pemakanan aku dalam pantang untuk 2 minggu pertama... ) 

pepagi lepas mandi : minum air ibu kunyit idup setengah cawan (selama 3 hari berturut2) lepas tu pakai barut (perut tu dah disapu kapur n limau kasturi)... biler dah siap barut, aku nie kena minum air akar kayu plak... lepas tu mama akan sediakan makan... nasi n ikan goreng ke... ayam goreng ke... ikan bilis goreng ke... then sayur sikit wat kuah... tu pun makan 1 pinggan aje... 1 senduk nasi.. lepas dah kenyang n nasi pun dah turun... lebih kurang sejam... aku kena minum air rempah!!! air yang aku benci sangat!! rempah tu dah pekat lepas tu ada campuran madu n telur kampung plak tu...YA ALLAH... tuhan aje yang tau macam mama aku minum... takut kena marah punyer pasal... telan aje lah... nanti mama marah... mama akan kuar ayat, "sukatilah nak minum ke tak... nanti kalo dah tua jangan plak merungut sakit sana sini plak kat badan tu".. aaarggghhhhh!!! tension biler kuar ayat macam tu!! mama korang ader kuar ayat macam tu tak??? terima aje lah kalo untuk kebaikan, kan??? 

petang plak... mandi then pakai barut lah macam biasa... minum lagi air rempah... bilas plak dengan kopi dan biskut kering 2 keping... lepas tu baru mama akan bagi makan nasi... aku nie dalam pantang makan nasi 2 kali sehari aje.. mama zalim kan??? hahahaha... tak ader lah... mama aku tu mama yang cukup teliti dalam bab pantang nie... dia takut kalo bentan ke... meroyan ke... sebab dia kata dia tak tahu nak wat apa kalo benda tu semua berlaku...

maka itu lah rutin pantang aku... lepas dah 60 hari... mama suh sapu plak krim DOLLA CANTIK then gi jogging... aku plak dulu dok dekat dengan tasik shah alam... maka setiap petang aku jogging lah kat tasik tu... dulu 4 round selamba aje tak benti cuba kalo sekarang... 40 langkah aje dah tercungap2... hahahah... tak ader lah... still maintan lagi lah... Krim DOLLA CANTIK mmg panas... tapi best... sebab mmg berkesan... tapi DOLLA CANTIK sekarang dah tak baper nak berkesan... macam tak ader feel lah pakai dia... heheheh...

tapi bru-baru nie aku aderlah try FELINA INCHLOSS... so far okey dan berkesan... dah lah mengurangkan mana-mana part badan yang agak2 terlebih tu... tapi dengan syart mmg kena rajin sapu... kalo nak cepat pengecutan nyer... korang sapu kat 1 badan then gi lah jogging or gi aje lah senaman... kompom... lepas tu korang tersenyum...



Felina Inchloss - Krim Pelansingan Badan (Sapu Dan Lihat Kesannya)

ianya sejenis slimming lotion yang boleh menguruskan lemak di badan..


Lotion nie adalah  keluaran tempatan, FELINNA INCHLOSS, tersangatlah best sebab :


WANGI ! 

TIADA BAHAN KIMIA!

MUDAH DIGUNAKAN!

TIDAK PANAS!

DIJAMIN BERKESAN!


**************************************************

Salam ♥ Sambutan terhadap inchloss Lotion by felinna sgtlah bagus :) 
and yg penting kenapa semua memilih inchloss? :

1) Ianya xterlalu panas dan berbau seperti minyak angin malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so xdakla org cakap..ko sakit perut eh? Bau minyak angi jek) 

2) Iannya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya xda sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak... 

3) Inchloss rumusan yg bagus utk kulit..lembut kulit,masalah kulit kering,selulit,bagi yang jadi merekah kat tapak kaki pon membantu! Dah berkali2 Felinna reject masa nak buat produk and try last2 mmg ambik yang dipasarkan now sebab sgt puas hati den :) 

4)Produk kami dipasarkan with syarikat glamer femes lagi tu yg mmg pakar buat herb- by Miracle herbs.

5) Felinna mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll! Over x? Haha

6)Mudah nak apply kat mana2 bahagian kita xpuas hati asalkan bukan muka lah.. Tapi jgn risau bila lemak di badan terbakar so kita nya body tu akn auto peluh2 so nnt muka pon kurus sendiri lah.. 
Ok masih byk kelebihan inchloss..jadi nantikan!
 
PRODUK WAJIB ADA bagi wanita atau lelaki yang dah gemuk atau kurus yg ada lebih2 isi xbest di luar sana... Perlu ada dalam bag masing2 tiap hari ye... 

Harga 180ml / Sebotol :

RM75.00 - Semenanjung

RM80.00 - Sabah & Sarawak

HUBUNGI LAH SAYA

MAI @ COMOT 012 - 6700594 

bbm pin = 2760D0B6

 

 

Kesan Serta Khasiat

  1. Diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

  2. Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(Jd jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

  3. Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

  4. Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

  5. Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut


CARA GUNA:

  1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

  2. Sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.

  3. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang juga boleh mengamalkannya)





No comments:

Post a Comment