Friday, December 21, 2012

Hasil penangan bedak arab dan kolagen...

nie semua hasil dari penangan kolagen n bedak arab... nie semua testimoni aku adik beradik + mama sekali... aku nie menjual benda yang sesuwai utk memperelokkan kita semua aje... dari segi kesihatan dan kecantikkan... (cantik ker??? hahahahah) cantiklah... kalo dah cukup sifat tu memang cantik lantak lah orang nak cakap apa... janji kita tak kaco orang kan??? betul tak??? keyakinan diri tu perlu ade... pi lantak lah orang nak cakap ape kan... kita punyer badan... so kita punyer suka lah kan...hihihihhi... kat bawah nie semua gambar aku adik beradik + mama sekali... semua aku jadikan bahan ujikaji aku... hahahah... korang rase ader perbezaan tak???

ni adik aku no 2... dia nie pun aku suh pakai bedak arab n kolagen...


ini lah tuan punyer blog nie...


macam kat gambar yang pertama tadi lah...


nie adik aku yang no 3... dia nie pun aku jadikan testimoni aku...


of course this is my mama... mama aku pun aku suh bedal jugak tu semua... untuk kesihatan...


yang nie tak yah di perkenalkan lah...

No comments:

Post a Comment