Friday, January 25, 2013

TAHUN BARU... MAKA... SEMUANYA BARU... DALAM BLOG AJE...

Mungkin tak lambat lagi kot aku nak ucapkan selamat tahun baru kat korang... hehehehe... (dah nak masuk bulan Februari baru nak wish kan??? ) jangan lah mareeee... apa azam korang??? azam aku macam biasa lah... nak jadi orang berjaya dan tengok anak2 aku pun berjaya dunia dan akhirat... insya allah... tahun nie abg dah tingkatan 2... kakak tingkatan 1... abil plak dah tadika @ 5 tahun ... bella dok taska 4 tahun... dah makin membeso dah anak2 aku... uwwwawwuawuauwauwua... nak nangis biler fikir dorang makin melangkah dan membeso... takut kena ditinggalkan oleh dorang... insya allah tak mungkin lah terjadi... anak2 mama baik2 kan??? (pujuk hati sendiri..) aku nak bagi tahu 1 rahsia nie... aku tetiap tahun kompom nangis biler anak-anak naik sekolah... pasal dorang dah beso!!! aku takut dorang akan fikirkan masalah kehidupan... aku rase nak dorang kecik aje... biar aku aje yang fikirkan masalah tu... dorang biarkan dengan cara bebudaknyer... aarrrrrgggghhhhh!! macam nie rupanya jadi mak bapak...
kekadang aku n husband terbayang-bayang kalo ktorang dah tua.. then tunggu anak2 balik jenguk ktorang... adakah dorg akan jenguk ktorang or hanya ktorang jenguk ktorang sendiri... sedey jugak... korang ader terfikir tak??? yelah... bak kata orang tua-tua... (tua ker??? orang lama lah...) mak bapak nie anak 10 ornag pun dorng leh jaga tapi anak 10 orang tu leh ke jaga mak bapak dorg??? mesti korang pun tertanya2 kat diri korang kan??? buatlah baik dengan mak bapak kita... hargailah mereka... luangkan lah masa utk mereka... tanya lah kabar dorang hari2...

dah jauh sangat plak aku melalut... tak melalut kan?? peringatkan untuk diri sendiri aje... ALONG SAYANG MAMA....



sila ABAIKAN ghuper ku yang buruk tu!!!
 

No comments:

Post a Comment